krakus krakus
1301
BLOG

Powiedziałem Owsiakowi : Spadaj !

krakus krakus Polityka Obserwuj notkę 5

Nie potrzebuję czerwonych , czy w innym kolorze serduszek.
Nikt nie musi wiedzieć , czy brałem udział w jakieś zbiórce i wpłaciłem , czy nie.
Niepotrzebne jest mi obnoszenie się ze swoją „dobroczynnością”.
Wiem komu i jak mogę pomóc i tego się trzymam , cały rok , a nie od święta.
Ale nie to jest najważniejsze ...

Pamiętam dobrze dyskusje jakie toczyły się przy próbach wprowadzenia ustawy o prywatyzacji służby zdrowia., nazywanej żartobliwie ustawą o komercjalizacji.
To był sztandarowy projekt Platformy na  „kręcenie lodów” , opisany i przepowiedziany przez posłankę Sawicką.
Wiele na ten temat już pisano i nie zamierzam rozwijać tego tematu.

Pamiętam jednak , że p. Owsiak występował w telewizorze i BYŁ ZA PRYWATYZACJĄ.

Mało mnie obchodzi , że w ten sposób podcina sobie , gałąź na której siedzi.
Bo jeżeli w to wierzy i jego marzenia się spełnią , to kto wpłaci na fundację wpierania ... prywatnego ,  przedsiebiorstwa medycznego , którego celem jest zysk  ?
Zbiera się pieniądze na prywatne gabinety medyczne ?

Jeszcze nikt aż tak na głowę nie upadł.

Widząc determinację PO i głupotę rodaków , wierzę , że się im uda .

Dlatego nie będę dawał na sprzęt , który ma być przejęty i w przyszłośći sprzedany w ramach jakieś komercjalizacji czy prywatyzacji. Niech prywatny inwestor sam wyłoży kapitał .
Nie dam też ani grosza komuś , kto jest tak zakłamany.

Zatem Owsiakowi mówię :

Spadaj , naciągaczu.
Róbta co chceta , byle byś sam się zabrał za jakąś uczciwą robotę.

 

krakus
O mnie krakus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka